Gyakran hallani, hogy a nyomtatás haldoklik és szép lassan átveszik az uralmat a könyvolvasók. Mi nem hiszünk ezeknek a rémhíreknek. Mindig lesznek olyanok, akik hihetetlen nagy szeretettel fognak meg egy könyvet és nagy izgalommal lapoznak bele. Az élményt nem adja vissza egy technikai kütyü sem. Az új könyv illata, az első belelapozás…..
Természetesen nagy a verseny a piacon, ezért mind a két oldal, a könyv és a technika is inspirálva van, hogy megtartsa rajongó táborát. Mivel lehet a könyvhöz csábítani vagy ott tartani az embereket? Hogyan keltheted fel jobban az érdeklődést? A vizuális megjelenés csábító, az ötletes megjelenés vonzza a tekintetet.
Kukkantsunk meg 7 borítót, ami egyöntetűen megfogta a Rukkola csapatát. A választás nem volt egyszerű, hiszen rengeteg szuper borító dizájn “szaladgál” a piacon.
Adam Smith-A nemzetek gazdagsága
Richard Dawkins-A vak órásmeste
L.Frank Baum-Óz a nagy varázsló
Lewis Carrol-Aliz Csodaországban
Christopher Moore-Mocskos meló
Vladimir Nabokov-Lolita
Milan Kundera-Halhatatlanság
Kommentek